דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: להיות בכל מקום 

מאת    [ 10/05/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2915 פעמים ]

תחום היבוא והייצוא הבינלאומי הוא תחום שפרח מאוד בעשרים וחמש שנים האחרונות. פתיחתה של ישראל החל משנות התשעים למסחר עם מדינות אירופה ואפילו עם ארצות הברית הובילה להופעתן של חברות של שילוח בינלאומי רבות החל משנות התשעים.

גם בשנים האחרונות אנו שומעים על חברה זו או אחרת בתחום של שילוח ורילוקיישן, אשר נפתחת ומציעה שירותים של העברת סחורה באמצעים יבשתיים אווירים או ימיים.

היות ותחום זה של שילוח בינלאומי הוא תחום מורכב המצריך ידע וותק ניסיון ובקיאות בחוקים של מדינות זרות, כמו גם ידע בהתנהלות הפנימית הישראלית בתחום הייבוא והייצוא, לא כל חברה שקמה ומציעה את שירותיה היא למעשה חברה שיכולה לבצע באחריות ורצינות את המוטל עליה. כל יבואן או יצואן עם ניסיון של מספר שונים יודע עד כמה כל העניינים, אשר באחריותה של החברה של שילוח בינלאומי חשובים להצלחתו הכוללת של העסק שלו.

סחורה אשר אינה מגיעה בזמן ליעדה, מפאת עיכוב במכס או אי עמידתה של החברה של שילוח בינלאומי ביעדים הנקבעים מראש, עלולים להוביל לנזקים כספיים גבוהים וקנסות, אשר בסופו של דבר נופלים על כתפיו של בעל העסק. גם במקרים בהם לבעל העסק יש עילה לתבוע את החברה האחראית, קרי החברה של שילוח בינלאומי, ההצלחה המשפטית אינה מובטחת כלל וכלל, והזמן היקר המבזבז בנושא עולה לבעל העסק באנרגיות שהיו צריכות ללכת על הגדלתו של העסק.

כמו כן כל בעל עסק בינלאומי יודע עד כמה חשובים השלבים האחרים הנופלים בתחום של שילוח בינלאומי- תחומים כמו אריזה נכונה, אחסון הבחורה בתנאים נכונים, מילוי הטפסים הנכונים מראש בטרם הסחורה מגיעה ליעדה, ועוד נושאים רבים הקשורים לתחום של שילוח בינלאומי. כל כך מורכב התחום, שיש עליו לא מעט אמנות בינלאומיות ומדי פעם לפעם יש תקנות חדשות היוצאות בנושא (במיוחד בשטחי האיחוד האירופי). כל אחד מהשלבים האלו, הוא שלב שעומד בפני עצמו ובתוך החברה של שילוח בינלאומי יש אדם אחר הפועל עבור כל נושא. חוסר ידע מקצועי  בטיפול באחד השלבים עלולים להוביל לתוצאות הרות אסון.

מכורח המציאות, ידע, בקיאות וניסיון הם מרכיבים אלמנטאריים לביצוע המשימה של העברת סחורה ממדינה למדינה, בהצלחה. חברה של שילוח בינלאומי ללא וותק וניסיון, וללא המלצות מלקוחות מרוצים, היא חברה שלא בטוח שתדע לעמוד במשימה הסבוכה של שיגור סחורה ממקום למקום. ללא הביטחון הזה, שהסחורה שלך תעבור בשלום ממקום למקום בהצלחה מבלי שתתעכב או תפגע בדרך, קשה לך, בעל העסק, לפעול למען שגשוגו של  העסק והמשך צמיחתו.

על כן, בטרם בוחרים חברת שילוח שעמה תעבוד כל עוד העסק שלך עומד על הרגליים, יש צורך לוודא כי לחברה יש את כל אלו. שאל את עצמך לפני שאתה חותם על הסכם עם החברה שבחרת (ובשום אופן אל תעבוד עם חברות קיקיוניות שפועלות בלי חוזה, גם אם מדובר בשיגור יבשתי)-

כמה שנים החברה של שילוח בינלאומי פועלת?

מי הם לקוחותיה? 

האם יש לה המלצות?

שלוש שאלות קטנות שתשובה חיובית עליהן תוכל לחסוך ממך הרבה עוגמת נפש בהמשך. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב